............DISKAUN ISTMEWA UNTUK SETIAP PEMBELIAN BUKU..

Monday, June 14, 2010

Rejim Mahkota - Nurul Aini Bakar

Monday, June 14, 2010

Sinopsis : Yui Ito, merupakan gadis kawaii yang berhati besi. Dalam mencari erti hakikat kehidupan, dia menjejaki seseorang yang telah lama hilang dari dalam hidupnya. Jauh berkelana dari Negara matahari terbit dan memulakan alam persekolahannya di SMT Mahkota. Di situlah bermulanya rintangan dan cabaran yang menjadikan gadis ini lebih cekal dan tabah. Dia tidak pernah kenal erti payah dan perih dan tidak pula mudah mengalah dengan kesakitan yang datang menerjah. Yui Ito – gadis berhati waja, berpendirian tegas, tetapi agak lucu. Cuba untuk mengubah jalur sejarah yang silam, sekaligus kehadirannya menyebabkan orang lain turut berubah dalam kehidupan mereka.

Harga
RM18.90 (EM) - RM17.00
RM21.90 (WM) - RM20
Status : ADA

8 comments:

Unknown said...

novel ni masih ada stok ker?? klau ada saya nak beli.. dah lama cari...

Unknown said...

Saya nak bli buku ni... ada lagi ke

Unknown said...

buku ni masih ada lagi ke?

Eyka life said...

buku nie masih ada lagi tak?

Unknown said...

Buku ni still ada ke? tolong reply yee..
Thanks

miz.nZz said...

Buku ni still ada ke? tolong reply yee..
Thanks

Dya said...

Masih ada stock ke? Saya nak

Gan Yen Yen said...

Hi saya minat beli buku ini. Tolong pm saya di yenyen.sparrow@hotmail.com

Post a Comment

 
Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates